ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

Το να είναι κανείς αθλητής σημαίνει ότι υιοθετεί και την αθλητική ζωή. Πρέπει λοιπόν από την πρώτη ημέρα να συνηθίσουμε στην τήρηση των κανόνων αθλητικής υγιεινής:

  • Τουλάχιστον οκτώ (8) ώρες ύπνου.
    Ο επαρκής νυχτερινός ύπνος είναι σπουδαιότερος από την παρακολούθηση τηλεόρασης.
  • Σωστή έναρξη της ημέρας. Πλύσιμο δοντιών, γρήγορο ντύσιμο, φροντίδα του σώματος μας.
  • Υγιεινή διατροφή. Τακτική διατροφή με φρέσκα φρούτα, ωμές σαλάτες, μαύρο ψωμί, γάλα, και χυμούς φρούτων. Τακτικές ώρες φαγητού, φαγητό χωρίς παρενοχλήσεις.
  • Καθαρός, άνετος και απορροφητικός για τον ιδρώτα ρουχισμός προπόνησης και αγώνα (Βαμβακερά σλιπς, βαμβακερές κάλτσες, σε άσχημες καιρικές συνθήκες φόρμα προπόνησης, αδιάβροχο, σκούφος και πετσέτα).
  • Χρησιμοποίηση παπουτσιών με πολλές τάπες και όχι βιδωτές
    (Καθάρισμα των παπουτσιών μετά την προπόνηση κα τον αγώνα, στέγνωμα των υγρών παπουτσιών με χαρτί και επάλειψη με κρέμα παπουτσιών).
  • Χρησιμοποίηση επικαλάμιδων και στην προπόνηση.
  • Μετά την προπόνηση πάντοτε μπάνιο ή ντους.

Να έχετε πάντοτε στην προπόνηση πετσέτα, σαπούνι, σαγιονάρες μπάνιου και χτένα. Προσπαθήστε να συνηθίσετε στο ντους εναλλασσόμενης θερμοκρασίας, χρησιμοποιήστε πάντοτε σαγιονάρες μπάνιου στα λουτρά, μη φεύγετε από το γήπεδο με βρεγμένα μαλλιά, χρησιμοποιήστε πάντοτε σκούφο φεύγοντας τις ψυχρές μέρες, αλλάξτε πάντοτε εσώρουχα μετά το ντους.

Όσα παιδιά δεν αισθάνονται καλά δεν μπορούν να κάνουν προπόνηση